Daar ga ik weer...! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Suzanne Wisse - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer...! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Suzanne Wisse - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer...!

Door: Suzanne Wisse

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Februari 2014 | Nederland, Nieuwegein

Aankomende zondag vertrek ik naar Nicaragua om daar eerst 4 maanden stage te gaan lopen bij Atelier Favela. Om hier een indruk van te kijken ga naar www.atelierfavela.org.

Hier ga ik in het kader van mijn studie, Culturele Maatschappelijke Vorming, creatieve- en theaterlessen geven aan kinderen om bij te dragen aan de ontwikkeling van deze kinderen. Ik ga hier wonen en werken en in de weekenden leuke uitstapjes maken!

Na deze 4 maanden komt mijn amor mij weer vergezellen! Samen reizen we van Nicaragua naar Costa Rica en Panama. Zin In!

Tot zover...............

Wil je op de hoogte blijven van al mijn avonturen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!


Hasta luego!

Liefs,

Suzanne

  • 03 Februari 2014 - 09:57

    Amor:

    Heel veel plezier, succes en vooral genieten van deze super ervaring.
    Maak de kinderen blij en breng ze iets bij.
    Als ik in juni kom zal ik ervaren of je geliefd bent bij de kinderen. Moet haast wel.
    enjoy.

    xxx

  • 03 Februari 2014 - 10:03

    Suzanne Wisse:

    Vind ik leuk!!! :) Zo lief :)

  • 03 Februari 2014 - 10:20

    Imkea:

    Ik wil heel graag op jouw maillijst!
    Leuk om je te volgen. Ik ben benieuwd naar al je belevenissen.

    X

  • 03 Februari 2014 - 12:18

    Koen:

    Wisse!!!...daar ga je dan alweer bijna!

    Al zien wij elkaar tussen onze reisjes maar kort, toch blijft onze vriendschap sterk!!
    Ik kijk uit naar je verhalen en ik wens je natuurlijk een hele vette tijd!!! Die kids worden volgens mij heel gelukkig met jou!

    x



  • 03 Februari 2014 - 12:45

    Pa:

    Heel veel goeds onderweg, lieve dochter!

  • 03 Februari 2014 - 14:29

    Lied:

    Leuk Suuz om je op deze manier te gaan volgen!
    Gaat helemaal goed komen daar lijkt mij :-)
    Fijne laatste week thuis
    XXX

  • 03 Februari 2014 - 14:29

    Lies:

    Geen Lied ;-)

  • 03 Februari 2014 - 14:53

    Aline:

    De spanning zal al wel flink gestegen zijn daar in Nieuwegein, wakker worden met nóg weer iets wat je nog moet kopen/regelen/niet vergeten....:) Hoop dat je ook nog een beetje zult genieten van Niels en je je een beetje kunt ontspannen! Ik zie je zondag nog om een aantal laatste emotionele shots van jullie te schieten en daarna reizen we allemaal een beetje met je mee dankzij jouw waarbenjij.nu! Ben enorm trots op jou zus!

    Dikke kus

  • 03 Februari 2014 - 20:58

    Michael & Saskia:

    Suuz,

    Have fun in THE sun, enjoy.

    Wij blijven graag op de hoogte van jou avontuur .

  • 04 Februari 2014 - 06:46

    Tanja:

    Lieve Suuz, ik wens je een hele goeie reis toe en wil je graag volgen.
    Wat een avontuur weer. Liefs van mij xx

  • 05 Februari 2014 - 08:36

    Simone Van Dorth:

    Vamos a seguir!

  • 12 Februari 2014 - 15:45

    Ma:

    Hoi hoi. Ik ben benieuwd naar jouw belevenissen! Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 7617

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 22 Juli 2014

Weer op avontuur!

Landen bezocht: