Weer op avontuur! - Reisverslagen van Suzanne Wisse - WaarBenJij.nu Weer op avontuur! - Reisverslagen van Suzanne Wisse - WaarBenJij.nu

Weer op avontuur!

En nu kan ik zeggen.... over een week zit in in de lucht! Op weg naar Nicaragua waar ik 4 maanden stage zal gaan lopen bij Atelier Favela. Check allemaal www.atelierfavela.org wat voor droomplek dit is voor kinderen.

Via dit reisblog zal ik jullie weer meenemen op reis... eerst 4 maanden stage waarbij ik lessen ga ontwikkelen en geven aan kinderen en jongeren. Denk aan creatieve knutselfrutsel lessen maar ook theater lessen. En daarnaast ga assisteren in de coördinatie van het Atelier. Allemaal super leuke activiteiten waar ik heel veel zin in heb!

Na 4 maanden komt mijn novio mij weer vergezellen! Yay! Wij gaan samen 6 weken reizen van Nicaragua naar Costa Rica & Panama.

Tot zover.. Hasta Luego amigos!

Liefs,
Suzanne

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2014

Oh Panama we love you!

02 Juli 2014

iets met schildpadden, krokodillen en meer

23 Juni 2014

Juntos!

08 Juni 2014

Ja ik ben er nog!

04 April 2014

Nica life
Suzanne

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7612

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 22 Juli 2014

Weer op avontuur!

Landen bezocht: